Friday, March 9, 2018

Susu Kambing Ellvita | Pilihan Seisi Keluarga



Seperti sedia maklum, khasiat yang terkandung didalam susu kambing sangatlah baik untuk kesihatan kita. Akan tetapi, tidak semua orang suka minum susu kambing ini kerana dikatakan baunya yang hamis la, bau kambing kuat sangat la dan macam-macam lagi. Asha sendiri pada asalnya memang tidak pernah mencuba minum susu kambing ni sebab takut rasa loya bila minum lagi-lagi yang pure punya mesti ada bau kambing hihihii.



Bila Asha dapat tahu ada satu produk ni yang diberi nama Ellvita ada mengeluarkan susu kambing berperisa ni terus la nak cuba satu, untuk pertama kalinya Asha cuba Orgalac perisa Vanila dulu. Rasanya sangat sedap, langsung tiada rasa atau bau hamis kambing tau. Tekstur susunya yang mudah larut dan tak berketul. Minum segelas atau satu mug tu memang tahan la perut, erti kata lainnya tak cepat lapar. Asha ada bagi mak rasa beberapa sachet juga sebab mak Asha memang penggemar susu kambing, memang tiap-tiap pagi dia akan ambil segelas susu kambing untuk kekal sihat. Mak pun puji kata sedap sangat yang berperisa ni, minum rasa tak muak malah macam tak cukup pula sebab sedap. Belum habis sekotak yang ni dah tanya bila nak beli lagi tau, sedap sangat la tu.

kalau sedap, kena kat tekak dia memang mak puji je, siap review kat FB dia lagi tu.



Kebaikan Susu Kambing Orgalac Vanila

Susu kambing orgalac vanila ini memang sangat sesuai untuk seisi keluarga kerana ianya asli dan organik tanpa perisa dan pewarna tambahan. Produk Ellvita ini juga telah di formulasikan oleh Doktor perubatan yang diiktiraf dan bertauliah. Nutrisi yang terkandung didalam susu kambing Orgalac ini juga diperkaya dengan colosterum, bonepep utk tulang, DHA untuk minda, kalsium, protein, DHA, Asid folik, vitamin, mineral dan banyak lagi la yang diperlukan oleh tubuh kita. Sebab itu Asha kata susu ini sangat sesuai diamalkan seisi keluarga. Paling penting susu kambing Orgalac Vanila ini tanpa gula tambahan tau, sesuai untuk pesakit kencing manis. Selain perisa vanila susu kambing Orgalac juga ada perisa lain seperti susu kambing Orgalac perisa asli. 

Bagus untuk membersihkan usus.

Membantu mengurangkan penyakit demam

sesuai untuk mereka yang kerap sakit kepala

memberi tenaga sepanjang hari


Sesuai juga untuk Ibu hamil untuk naikkan HB.

Testimoni pengguna EllVita



Selain dari sedap diminum begitu sahaja susu kambing Orgalac ini juga boleh dipelbagaikan didalam masakan anda tau. Tak percaya?! Jom tengok testimoni resipi pengguna Ellvita di bawah;





Wow..nampak sedap bukan. Ada kelapangan masa nanti Asha nak cuba buat kek atau bubur dengan menggunakan susu kambing Ellvita ini.

Jika anda teringin nak merasai kenakan susu kambing Ellvita yang berkhasiat ini anda boleh rujuk info dibawah untuk keterangan lanjut;

Website: www.ellvita.com

Hotline: 019-2020 911

Facebook: Ellvita HQ

Instagram: Ellvita HQ

Ellvita: Tasty, Tested, Trusted



3 comments:

Dunia Zumal said...

Sedap dan berkhasiat produk ni...

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Banyak betul produk susu kambing sekarang nie...

adianiez AIDA said...

Aida x pernah minum pe pe produk susu Kambing. Sebab x brape minat ashmira :-)
Kurang boleh telan susu pe pun. Air coklat ok la hi hi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...