Sunday, July 17, 2011

Bila umur makin meningkat....

Hurm...bila umor da makin meningkat ni rs stamina dn antibodi bdn dah mula lemah sikit, mana taknya skrg ni cpt sgt rs pnt dn lesu lg2 lps blk kje. Start kul 9 mlm je mata da mula layu . Mula2 fikir mgkin dua tiga hari je kot mcm nih tp dah berminggu2 aku rs cpt mengantuk padahal bkn buat kje berat pun kat opis. My mom pun perasan dia kata aku slalu tido awl skrg. Aku kata la kt mama begini 'x tau la kenapa skrg cpt sgt mengantuk da tua kot'. My mom said 'sedo pun...' huhuuu...

Mungkin juga bila umur da menginjak ke 25 taon ni kadar metabolisme da mula menurun. Eh ye ke? Kebetulan aku ada bc satu produk supplement ni kata lau umur da masuk 25 taon collagen dlm bdn kita pun mula berkurangan so kene ambil supplement collagen utk memastikan sistem dlm tubuh kita dpt berjalan spt biasa. Mksdnya bg mengelakkn kulit cpt berkedut. Lg satu da kene start mnum susu Anlene utk menguatkn tulang dn mengelakkan Osteoporosis.

Oleh kerana kesedaran itu...aku telah mengambil langkah berjaga2 dgn mengambil pil2 supplement. Actually br dua hari aku try dn alhamdulillah boleh nmpk keberkesanannya. Bdn rs segar sikit dn x cpt lesu. Before ni aku ada amalkan mnum teh kacip fatimah product HPA tp skrg stok utk teh kacip fatimah tu x de, lm dah kot x de. Mula2 mnum tu rs mcm x sdp sbb ada rs herbs tp lm2 rsnya sdp sgt. Sgt bagus teh tu, ianya sgt sesuai bg para wanita utk menjaga sistem dalaman tubuh kita. Tp...anda jgn ingat prmpn dah kawen je yg bole mnum Teh kacip fatimah ni, yg muda2 ni pun kene la berjg2. Oleh kerana teh kacip fatimah tu x de stok so aku gantikn dgn pil supplement yg lain.


2 comments:

Anas said...

lau dah kawen ti beli kacip fatimah ti boleh buat iklan abang dah balik.. hahaha! jngn marah

Ashmira said...

Siot jek ko kan Anas hahahaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...