Saturday, April 10, 2010

Sudah lama Kiranya aku....


Sudah lm kiranya aku tidak mengupdate blog ini akibat kemalasan yg melanda diri. Actually..aku nk update aktiviti bowling last week tp di sebabkn gmbo2 tersebut lmbt di upload so aku masih lg terus menunggu. Sebenarnya byk lg aktiviti yg telah dirancang oleh bdk2 MCMF 22, antaranya permainan Futsal yg akn diadakan pd hari isnin ni iaitu selepas presentation akhir kami. So kami ada lg satu minggu untuk menghargai detik2 bersama rakan2 di sini.
So kami juga telah mula sibuk membuat persediaan persembahan untuk hari graduation kami. Pd hari tersebut kami telah di beri tugasan untuk mengadakan pementasan lakonan yg berkaitan dgn Customer Service. So, kami telah memilih untuk melakonkan di dlm suasana Hotel. Dlm pementasan tersebut, aku di pilih melakonkan watak yg agak agresif terhadap guest hahaha...aku mmg suka watak2 sebegitu. Kami juga ada selitkn dance di scene 1st ala ala Hotel Mania gitu... ;) Best...best...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...