Friday, July 3, 2009

Recreation Claz today.

Class Reacreation hari ini sungguh menghampakan ku. Agaknya sbb apa yek?
Ha... nak tau, pye la smgt aku ni pakai sport attire ptg td kununnya nk g hutan lalang la stadium la apa la itu yg dijanjikan oleh Dr Razali hehehe... tp tup2 dlm clas je.

Actually today class we learn about how to use compass and streching. So Dr juz wat Demo kt dpn class je. Agak kelakar jg aku rs seperti masuk class pendidikan jasmani zmn sekolah dulu plak. Katanya training utk g bukit cerakah nnt.

oooooooo? Yg mnjd mangsa demonstrasi trsbt adlh Rizal Jemat Nina Mica & Noni. agagagaga...kelakar betul diorg dikenakan oleh Dr. Mereka telah diajr cr2 dukung org yg pelbagai nmnya. Yg uniknya nm2 trsbt adalah spt 'Dukung ala2 Darling' ala mcm boyfren dukung girlfren tu lg 1 entah tul @ x ayat aku ni 'Dukung Fireman' ntah la tul ke? hehehe lau x tul sila betulkan hehehe...pastu ada la lg 2 jenis tu ntah apa lak nmnya x tau lak.

Bkn itu shj, Dr siap buat Pumping la kat ats meja dlm clas tu hahaha...dn siap berdiri ats meja nak tunjukkn demostrasinya tu. Aku plak rs mengantuk je dlm clas dn dahaga siap bwk air mineral dn jus manggis kunun2nya tkt haus semasa mnjlnkn aktiviti meredah 'hutan lalang' tu nnt katanya. Tp x kemane2 pun aku da haus je dlm class mcm berlari je pntnya, mana xnya class kat anx tu da mcm sauna je rsnya. X pyh wat aktiviti pun da pns mcm dlm oven je rsnya. huh..

Balik je dr class Recreation aku trus je tdo zzzzzzzzzzz.........pnt la kunun hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...